Hodnocení spokojenosti zákazníků s mobilní aplikací MyŠKODA – Vojtěch Hoštička
Vojtěch Hoštička
Bachelor's thesis
Hodnocení spokojenosti zákazníků s mobilní aplikací MyŠKODA
Evaluation of customer satisfaction with mobile application MyŠKODA
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá spokojenost zákazníků s funkcí Hodnocení vozu v mobilní aplikaci MyŠKODA. Teoretická část je rozdělena na dvě kapitoly. V první kapitole je popsán proces hodnocení spokojenosti zákazníka a používané metody. Ve druhé kapitole jsou představeny operační systémy, aplikace MyŠKODA a funkce Hodnocení vozu. V praktické části je realizováno dotazníkové šetření, které analyzuje současný …moreAbstract:
The bachelor thesis examines customer satisfaction with the Car Feedback function in the MyŠKODA mobile application. The theoretical part is divided into two chapters. The first chapter describes the process of evaluating customer satisfaction and the methods used. The second chapter introduces the operating systems, the MyŠKODA application and the Car Feedback function. In the practical part, a questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 9. 2. 2022
- Supervisor: Ing. Ing. Martin Folta, Ph.D.
- Reader: Zuzana Machů, externi
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Operations, Logistics and Quality Management
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Volba financování vozu pomocí metod a přístupů teorie rozhodování
Jindřiška Dubnová -
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Eliška Rysulová -
Kvalita služeb a kvalita zážitku pro sítě nové generace
Jiří Vaněk
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights