Patrik Horák

Bakalářská práce

Marketingová analýza e-shopu Mx4life.cz

Marketing analysis of the e-shop Mx4life.cz
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na shrnutí poznatků týkajících se e-shopu Mx4life.cz. Úvodní teoretická část shrnuje a popisuje základní informace o Internetu a internetovém obchodu. Společně s tím je zde představen i marketingový mix a Google Analytics. Navazující praktická část se již blíže zabývá samotnou analýzou, která je tvořena obsahem a strukturou webové stránky, dále jednotlivými nástroji marketingového …více
Abstract:
The thesis summarizes the findings concerning the website Mx4life.cz. The introductory theoretical part focuses on the summary of the basic findings about the Internet and e-commerce. Marketing mix and Google Analytics are included in this part too. The following practical part consists an analysis of basic information about the content and technical features of the website, individual tools of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedoucí: Jiří Sedláček
  • Oponent: Jiří Benedikt

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41235

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod