Ivanka JARÁ
Bachelor's thesis
Mystery shopping ve vybrané firmě
Mystery shopping in a selected company
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá realizací marketingového výzkumu v knihkupectvích metodou mystery shopping. Cílem práce je posoudit kvalitu poskytovaných služeb zákazníkům v této specifické oblasti. V teoretické části práce jsou definovány klíčové pojmy a podrobně popsána metoda mystery shopping. Praktická část analyzuje mystery shopping provedený v konkrétních knihkupectvích a na základě získaných …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the implementation of marketing research in bookstores using the mystery shopping method. The aim of the thesis is to assess the quality of customer service in this specific area. The theoretical part of the thesis defines the key concepts and describes the mystery shopping method in detail. The practical part analyses mystery shopping carried out in specific bookstores …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JARÁ, Ivanka. Mystery shopping ve vybrané firmě. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Marketing Management / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení zákaznického servisu e-shopu
Danny Frydrychů -
Inovace online zákaznického servisu ve společnosti Skylink
Petra Špičková -
Hodnocení výkonnosti zákaznického servisu
Kateřina Brůnová -
Zvýšení úrovně zákaznického servisu v oddělení Air&Sea společnosti Gebrüder Weiss
Michaela Štěpánová -
Tvorba systému pro hodnocení a řízení výkonnosti pracovníků v zákaznickém servisu
Jan Kiss -
Komparace zákaznického servisu dvou lázeňských společností pomocí metody mystery shopping
Barbora Gladišová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová