Šárka Nováková
Master's thesis
Empowerment farmaceutů v lékárnách
Empowerment of phamacists in the phamacies
Abstract:
Tato práce se zabývá empowermentem zaměstnanců, a to jak psychologickým empowermentem, tak jeho předpoklady - strukturálním empowermentem a zmocňujícím chováním vedoucích. V teoretické části jsou nejprve popsány výše uvedené pojmy včetně studií, které se zabývají jejich vztahy, a také důsledky empowermentu, které se projevují na úrovni jedince i na úrovni týmů a organizace. Na základě rešerše literatury …moreAbstract:
The diploma thesis aims on the employee empowerment, both the psychological empowerment (PE) and its antecedents - the structuctural empowerment (SE) and the leadership empowerment behaviour (LEB). The theoretical part gives a definition and an overview of the above mentioned terms including studies that deal with their relations, and also it describes consequences of the empowerment that can be on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 11. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70450
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2017
- Supervisor: Stanislav Háša
- Reader: Helena Hrůzová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70450
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Vztah servant leadershipu, pracovního chování a orientace cílů
Jana Gašková -
Souvislost mezi pracovní angažovaností, psychologickou smlouvou a empowermentem
Magdalena Tejkalová -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
Lingvistická a translatologická analýza odborné terminologie z oblasti galenické farmacie
Petra Lopuchovská -
Návrh komunikačního plánu firmy XY zaměřený na studenty farmacie
Lydie Štoplová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
David Sobotka