Bc. Markéta Sochorová

Master's thesis

Role médií v marketingových aktivitách obcí

Role of media in the marketing activities of municipalities
Abstract:
Jedním z úkolů obecní samosprávy je komunikovat se svými občany i s jinými subjekty, které na území obce působí nebo mají o život v obci zájem. Povinnost poskytovat informace vyplývá ze zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím. PR a aplikace marketingových postupů však patří k moderním nástrojům managementu obcí také proto, že samy obce chtějí oslovovat své občany, návštěvníky i potenciální …more
Abstract:
One of the tasks of municipal government is to communicate with its citizens and with other entities in the municipality is acting or has a life interest in the village. The obligation to provide information imposed by Act no. 106/1999 Coll., about free access to information. PR and marketing tools applications, however, belongs to the modern tools of management of municipalities also because they …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2015
  • Supervisor: PaedDr. Václav Netolický
  • Reader: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Administration