Role médií v marketingových aktivitách obcí – Bc. Markéta Sochorová
Bc. Markéta Sochorová
Master's thesis
Role médií v marketingových aktivitách obcí
Role of media in the marketing activities of municipalities
Abstract:
Jedním z úkolů obecní samosprávy je komunikovat se svými občany i s jinými subjekty, které na území obce působí nebo mají o život v obci zájem. Povinnost poskytovat informace vyplývá ze zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím. PR a aplikace marketingových postupů však patří k moderním nástrojům managementu obcí také proto, že samy obce chtějí oslovovat své občany, návštěvníky i potenciální …moreAbstract:
One of the tasks of municipal government is to communicate with its citizens and with other entities in the municipality is acting or has a life interest in the village. The obligation to provide information imposed by Act no. 106/1999 Coll., about free access to information. PR and marketing tools applications, however, belongs to the modern tools of management of municipalities also because they …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 5. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/w4l6b/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2015
- Supervisor: PaedDr. Václav Netolický
- Reader: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Administration
Theses on a related topic
-
Global marketing and local culture
Marzhan Aliyeva -
Global marketing and local culture
Yumiko Sasahara -
Global marketing and local culture
Adam Steger -
Global marketing and local culture
Elinore Saphir Israel -
Global Marketing and Local Culture: The Case of Škoda in Turkey
Aybüke Uzsoylu -
Global Marketing and Local Culture
Dimitri Kartozia -
Global Marketing and Local Culture
Giorgi Tugushi -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva