Role médií v marketingových aktivitách obcí – Bc. Markéta Sochorová
Bc. Markéta Sochorová
Master's thesis
Role médií v marketingových aktivitách obcí
Role of media in the marketing activities of municipalities
Anotácia:
Jedním z úkolů obecní samosprávy je komunikovat se svými občany i s jinými subjekty, které na území obce působí nebo mají o život v obci zájem. Povinnost poskytovat informace vyplývá ze zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím. PR a aplikace marketingových postupů však patří k moderním nástrojům managementu obcí také proto, že samy obce chtějí oslovovat své občany, návštěvníky i potenciální …viacAbstract:
One of the tasks of municipal government is to communicate with its citizens and with other entities in the municipality is acting or has a life interest in the village. The obligation to provide information imposed by Act no. 106/1999 Coll., about free access to information. PR and marketing tools applications, however, belongs to the modern tools of management of municipalities also because they …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w4l6b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedúci: PaedDr. Václav Netolický
- Oponent: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Public Administration
Práce na příbuzné téma
-
Global marketing and local culture
Marzhan Aliyeva -
Global marketing and local culture
Yumiko Sasahara -
Global marketing and local culture
Adam Steger -
Global marketing and local culture
Elinore Saphir Israel -
Global Marketing and Local Culture: The Case of Škoda in Turkey
Aybüke Uzsoylu -
Global Marketing and Local Culture
Dimitri Kartozia -
Global Marketing and Local Culture
Giorgi Tugushi -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva