Proces marketingového plánování podniku a formulace změn marketingového plánu – Ing. Ladislav Tesařík
Ing. Ladislav Tesařík
Diplomová práce
Proces marketingového plánování podniku a formulace změn marketingového plánu
The process of marketing planning in the company and formulation of a change of the marketing plan
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na procesy marketingového plánování společnosti DHL, divize Express, která se zabývá expresní přepravou zásilek, dokumentů a balíků. V první části je práce zaměřena na zmapování postupu tvorby marketingového plánu společnosti. Druhá část se věnuje lokálně vedenému projektu DHL Sales Pack, který je hlavním propagačním materiálem společnosti, a to od vyhodnocení jeho současné …víceAbstract:
The Diploma work is focused on the marketing planning processes of DHL company, division Express, dealing with consignment documents and parcels express shipment. In the first part the Diploma work is focused on the process mapping of the company´s marketing plan creation. The second part follows the locally managed DHL Sales Pack project which is the principal promotional material of the company from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/r4nc2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
- Vedoucí: Tamara Čížková, MBA
- Oponent: Doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán pro vybranou společnost
Kateřina Benešová -
Marketingový plán společnosti XY
Anna Hyťhová -
Marketingový plán společnosti
Ondřej Zuzaňák -
Marketingový plán pro společnost REFA Group
Petra Křenková -
SWOT analýza společnosti DHL Express s.r.o.
Eva Šajbidorová -
Riadenie medzinárodných virtuálnych tímov vo vybranej spoločnosti DHL IT Services
Oľga Štefanová -
Analýza systému hodnocení pracovníků ve společnosti DHL Express (Czech Republic) s.r.o.
Lenka Stejskalová -
Marketingstrategie der Firma DHL / Marketingová strategie firmy DHL
Markéta KAĎORKOVÁ