Proces marketingového plánování podniku a formulace změn marketingového plánu – Ing. Ladislav Tesařík
Ing. Ladislav Tesařík
Master's thesis
Proces marketingového plánování podniku a formulace změn marketingového plánu
The process of marketing planning in the company and formulation of a change of the marketing plan
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na procesy marketingového plánování společnosti DHL, divize Express, která se zabývá expresní přepravou zásilek, dokumentů a balíků. V první části je práce zaměřena na zmapování postupu tvorby marketingového plánu společnosti. Druhá část se věnuje lokálně vedenému projektu DHL Sales Pack, který je hlavním propagačním materiálem společnosti, a to od vyhodnocení jeho současné …moreAbstract:
The Diploma work is focused on the marketing planning processes of DHL company, division Express, dealing with consignment documents and parcels express shipment. In the first part the Diploma work is focused on the process mapping of the company´s marketing plan creation. The second part follows the locally managed DHL Sales Pack project which is the principal promotional material of the company from …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2006
Identifier:
https://is.sting.cz/th/r4nc2/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2008
- Supervisor: Tamara Čížková, MBA
- Reader: Doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový plán pro vybranou společnost
Kateřina Benešová -
Marketingový plán společnosti XY
Anna Hyťhová -
Marketingový plán společnosti
Ondřej Zuzaňák -
Marketingový plán pro společnost REFA Group
Petra Křenková -
SWOT analýza společnosti DHL Express s.r.o.
Eva Šajbidorová -
Riadenie medzinárodných virtuálnych tímov vo vybranej spoločnosti DHL IT Services
Oľga Štefanová -
Analýza systému hodnocení pracovníků ve společnosti DHL Express (Czech Republic) s.r.o.
Lenka Stejskalová -
Marketingstrategie der Firma DHL / Marketingová strategie firmy DHL
Markéta KAĎORKOVÁ