Remarketing v reklamních systémech Sklik a Google AdWords – Bc. Lubomír Koblása
Bc. Lubomír Koblása
Diplomová práce
Remarketing v reklamních systémech Sklik a Google AdWords
Remarketing on Sklik and Google AdWords
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou remarketingu. Cílem práce je identifikace efektivní formy reklamy při remarketingových kampaních a porovnat možnosti opětovného oslovení klientů podnikatelských i soukromých subjektů v prostředí inzertních systémů Google Ads a Sklik. V první části jsou představena teoretická východiska online marketingu, následně jsou podrobněji rozebrány vybrané nástroje online …víceAbstract:
The thesis deals with the issue of remarketing. The aim of this work is to identify an effective form of advertising in remarketing campaigns and to compare the possibilities of re-reaching clients of business and private entities in the environment of advertising systems Google Ads and Sklik. The first part introduces the theoretical basis of online marketing, followed by a detailed analysis of selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Internetová reklama z pohledu poskytovatele reklamního prostoru
Jana Žákovčíková -
Internetová reklama na sociálních sítích
Jana Jelínková -
Analýza postojů veřejnosti k reklamě v prostředí Internetu
Lenka Ptoszková -
Internetová reklama jako průnik klasické reklamy a přímého marketingu
Kateřina GRUNTOVÁ -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
Google AdWords jako praktický nástroj internetové reklamy: případová studie remarketingu
Michal Klajban -
Využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance
Veronika Čmolíková -
Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads
Michal Kolesár
Název
Vložil
Vloženo
Práva