Produktová analýza vybrané cestovní kanceláře – Nikola Kokyová
Nikola Kokyová
Bakalářská práce
Produktová analýza vybrané cestovní kanceláře
-
Product Analysis of the Selected Travel Agency
Anotace:
Téma mé bakalářské práce je analýza produktové nabídky vybrané cestovní kanceláře. Teoretická část se zabývá důležitými pojmy souvisejícími s problematikou mé práce, mezi které patří marketingový mix a jeho nástroje, cestovní kancelář a její služby, analýza nabídky služeb a propagace cestovní kanceláře. Praktická část práce obsahuje SWOT analýzu a dotazníkové šetření. Cílem mé práce je zjištění očekávání …víceAbstract:
The topic of my bachelor thesis is the analysis of the product offer of a selected travel agency. In the theoretical part of the work I deal with important concepts related to the issues of my work, which include the marketing mix and its tools, travel agency and its services, analysis of the offer of services and promotion of travel agencies. The practical part of the work contains SWOT analysis and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Mlázovský
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kokyová, Nikola. Produktová analýza vybrané cestovní kanceláře. Pardubice, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Příčiny a následky úpadku cestovní kanceláře
Daria Ozhiganova -
Venkovský cestovní ruch a jeho význam pro současný cestovní ruch
Nikola Chadrabová -
Dopady epidemiologických opatření na klienty vybrané cestovní agentury
Tomáš Hurník -
Kulturní cestovní ruch jako nástroj rozvoje regionu
Jitka Hurtová -
Dopady covid-19 na cestovní agenturu Alexa
Makovická Makovická -
Zdravotní rizika spojená s cestovním ruchem - cestovní medicína a prevence
Eliška Marešová -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek