Bc. Jan Čech

Diplomová práce

Využití reklamních systémů při prodeji a propagaci software

The usage of advertising system for the sale promotion of software
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím pay per click reklamních systémů při prodeji a propagaci softwaru. Využití výsledků, které byly zjištěny v této diplomové práci, však není přímo vázáno jen na oblast propagace software, ale dá se využít i na další oblasti. PPC reklama patří k rychle se rozvíjejícím způsobům propagace. Její hlavní výhodou je její zacílení na zakazníka, který na internetu hledá …více
Abstract:
This thesis deals with the usage of per click advertising systems serving to the sale of sofrware. The usage of the results of this thesis, however, is not only directly connected to the area of promotion of software, in addition to it, it is also usable in other areas. PPC advertisement falls into the most quickly developing methods of promotion. Its main advantage is focusing on a customer, who looks …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
  • Vedoucí: prof. Ing. Petr Berka, CSc.
  • Oponent: Ing. David Chudán, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní