Typy stresových situací, jejich průběh a řešení studenty 2. ročníku gymnázií – Bc. Aneta Horáčková
Bc. Aneta Horáčková
Bachelor's thesis
Typy stresových situací, jejich průběh a řešení studenty 2. ročníku gymnázií
Types of stress situations, their process and solving by students of the second grade at grammar schools
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá stresovými situacemi, jejich příčinami a řešeními studenty gymnázií. Pomocí dotazníkového šetření se snaží nalézt příčiny vzniku stresorů a jejich dopady na tyto studenty.Abstract:
This thesis deals with stressful sutuations, their causes and solving by students at secondary schools. Using the questionnaire seeks to find causes of stressors and their impact on these students.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/fp0nu/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2010
- Supervisor: prof. PhDr. Rudolf Kohoutek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Theses on a related topic
-
Vnímaný stres a pohybová aktivita u adolescentní mládeže
Petra ŠEVČÍKOVÁ -
Financování příspěvkových organizací - Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola, Krnov, příspěvková organizace a Střední odborná škola dopravy a cestovního ruchu, Krnov, příspěvková organizace
Martina Špirytová -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Mateřská škola, základní škola a praktická škola Daneta, s.r.o. v Hradci Králové
Vendula Dušková -
Malotřídní škola Základní škola a Mateřská škola Rabštejnská Lhota, okres Chrudim: případová studie
Barbora Rozsypalová -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová -
Návrh revize rámcového vzdělávacího programu pro obor vzdělání Praktická škola jednoletá a Praktická škola dvouletá
Michaela GEDEONOVÁ -
Škola-bezpečné místo pro žáka a učitele (bezpečnostní audit školy)
Michaela Schnirchová