Aplikace machine learning algoritmu na doporučení zboží ke koupi – Bc. Štěpán Kameník
Bc. Štěpán Kameník
Bakalářská práce
Aplikace machine learning algoritmu na doporučení zboží ke koupi
Application of machine learning algorithms on purchase recommendation
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou doporučovacích systémůa jejich zapojením do existujících či nově vzniklých e-commerce webových projektů.Teoretická část této práce je věnována obecnému seznámení s metodami doporučování,které se nejčastěji využívají v úrovni menších a středních e-commerce. V teoretické části jenejdříve popisován obecný problém doporučování a personalizace obsahu, následně …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of recommending systems and theirinvolvement in existing or newly created e-commerce web projects. The theoretical partof this work is devoted to general acquaintance with the methods of recommendation thatcould be used at the level of small and medium e-shops. The theoretical parts describe thegeneral problem of recommending, personalizing content and frequently …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12436
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2020
- Vedoucí: prof. Ing. Vladimír Bureš, Ph.D., MBA
- Oponent: Ing. Jan Hruška
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 9. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Návrh a implementace redakčního systému s využitím personalizace
Jiří Krettek -
Personalizace politiky na komunální úrovni v České republice
Andrea Lukáčová -
Personalizace poměrného systému a preferenční hlasování na příkladu voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR
Jaroslav Makovec -
Personalizace politiky v České republice
Marcela Voženílková -
Personalizace politiky v ČR: Analýza projevů personalizace ve volebním procesu
Magdaléna Fričová -
A Search Engine Optimization Analysis of the E-shop "Astra Model"
Filip Bartoš
Název
Vložil
Vloženo
Práva