Využití moderních informačních technologií při podpoře prodeje regionálních potravin – Pavel PILBAUER
Pavel PILBAUER
Bachelor's thesis
Využití moderních informačních technologií při podpoře prodeje regionálních potravin
Abstract:
Cílem bakalářské práce je charakterizovat využití moderních komunikačních prostředků v rámci internetových platforem, jako jsou sociální sítě, webové stránky, tvorba videí apod. V první části se zabývám obecným objasněním jednotlivých služeb umožňujících internetový marketing. V další části detailněji popisuji možnosti jednotlivých služeb jako součástí komunikačního mixu firem produkujících regionální …moreAbstract:
The aim of this bachelor project is to define the use of modern mean of communication on the internet platforms, such as social networks, websites, video cration etc. In the first part Ii deal with general clarification of services enabling internet marketing. In the next part, I describe in detail the possibilities of each service as part of the communication mix of companies producing regional foods …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PILBAUER, Pavel. \textit{Využití moderních informačních technologií při podpoře prodeje regionálních potravin}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Agriculture. 2018. Available from: https://theses.cz/id/2ggkg4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PILBAUER, Pavel. Využití moderních informačních technologií při podpoře prodeje regionálních potravin . Č. Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zemědělská fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zemědělská fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of AgricultureBachelor programme / field:
Agriculture Specialization / Land Adjustment and Real Estate Trade
Theses on a related topic
-
Vládní komunikační programy na podporu českého zboží – Klasa, Regionální potravina
Jana Leciánová -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu potravin
Kateřina Stejskalová -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Faktory ovlivňující efektivitu PPC reklamy na sociálních sítích
Josef Mikulič -
PPC a marketingová komunikace na sociálních sítích
Michaela Bochňáková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights