Množství reklamních sdělení a vliv na jejich zapamatování – Bc. Tereza Voborská
Bc. Tereza Voborská
Bachelor's thesis
Množství reklamních sdělení a vliv na jejich zapamatování
The amount of advertising messages and the effect on their memorization
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tím, co ovlivňuje zapamatování reklamy v konkrétním média typu a jaký vliv na zapamatování má opakování reklamního sdělení. V první části této práce jsou zmíněna teoretická fakta vztahující se k marketingové komunikaci jako celku, reklamě i psychickým procesům člověka. Druhá část, praktická, probíhala formou rozhovoru s deseti respondenty, kteří po zhlédnutí reklamního bloku …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the effects of remembering advertising in a particular type of media and what influence on remembering has repetitive advertising message. In the first part of this thesis are mentioned theoretical facts concerning marketing communication as a whole, advertising and human psychological processes. The second part is a practical form of interviews with ten individuals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/t0agp/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kreativita TV reklamy
Irina Stasyuk -
Černý humor jako morální vada v TV reklamě
Dana Urbanovská -
Kreativita TV reklamy
David Slovák -
Humor a erotika v TV reklamě
Thi Nam Binh Ninhová -
Propagační potenciál historických tématizací v české TV reklamě z hlediska porozumění tématickým kontextům – soubor kazuistik s výzkumem úrovně relevantní znalostní úrovně veřejnosti
Klára Sierra -
Kulturní aspekty TV reklamy vybraných nadnárodních automobilových společností v České republice a USA
Jana Vávrová -
Reklamní kampaně Google Ads pro Czech-American TV
Kuchař Kuchař