Informační gramotnost se zaměřením na hodnocení informací žáky 8. a 9. ročníků základních škol – Bc. Natálie Fábry
Bc. Natálie Fábry
Bakalářská práce
Informační gramotnost se zaměřením na hodnocení informací žáky 8. a 9. ročníků základních škol
Information literacy focusing on information evaluation skills of 8th and 9th grades of primary school pupils
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na téma hodnocení informací se zaměřením na žáky osmých a devátých tříd základních škol. Práce představí témata informační, funkční a počítačové gramotnosti ve spojení s modely informační gramotnosti, uvede dokumenty podstatné pro rozvoj informační gramotnosti, jako jsou například Rámcový vzdělávací program pro základní školy a výzkumy zaměřené na informační gramotnost …víceAbstract:
Thesis is focused on the topic of evaluation of information with the focus on pupils of 8th and 9th grades of primary schools. The thesis will present the topic of information, function and computer literacy in connection with models of information literacy, show documents, which are important for development of information literacy, for example Framework Educational Program for primary schools and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xgtwo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Hana Tulinská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of a Supervised Approach to Information Retrieval
Matej Meško -
Evaluation of Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing Justification in the Company Rosneft in Comparison with ExxonMobil
Daria Shishkina -
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Vzdělávání k mediální a informační gramotnosti: Analýza stavu na Masarykově univerzitě prostřednictvím interview s pracovníky Centra informačního vzdělávání
Hana Veselková -
Rozvoj informační gramotnosti v předškolním vzdělávání: návrh edukačních aktivit
Ivana Konečná -
Výuka informační gramotnosti s důrazem na elektronické informační zdroje realizovaná na vybraných fakultách Slezské univerzitě v Opavě
Zuzana Muschová -
Informační gramotnost a digitální kompetence vysokoškolských studentů na spektru autismu: kvalitativní výzkumná sonda na Masarykově univerzitě
Kristýna Světnicová -
Informační gramotnost studentů středních knihovnických škol se zaměřením na tvorbu a sdílení informací
Jana Uchočová