Hodnocení kvality sociálních služeb – Bc. Petr Šíma
Bc. Petr Šíma
Diplomová práce
Hodnocení kvality sociálních služeb
Evaluation of quality in social services
Anotace:
Diplomová práce se zabývá řízením a hodnocením kvality v sociálních službách. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout systém řízení kvality v sociálních službách ve vybrané organizaci. První část je zaměřena na definování sociálních služeb, jejich druhy a formy poskytování, na analýzu jak současného legislativního prostředí, tak návrhu novely zákona a na systémy řízení kvality ve službách. Druhá …víceAbstract:
The main goal of the thesis is to suggest a system of quality management of social services in a particular organization. The first part is focused on definition of social services, their kinds and forms of provision. Moreover it deals with both, current legislative environment analysis, and an amendment Act suggestion. Also it focuses on social services quality management systems. The second part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oxixr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Mirka Wildmannová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Vladimír Hyánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Veřejná ekonomika a správa / Veřejná ekonomika a správa
Práce na příbuzné téma
-
A study on service quality at Masala Andel Indian Restaurant
Niyati Parekh -
An Analysis of Service Quality in Chosen Prague Wineries
Kateryna Pohrebniak -
Management kvality poskytovaných služeb v gastronomii
Eva Šulecová -
Service quality and business competitiveness
Alexander Tereshchenko -
Management kvality služeb
Barbora Mazáčová -
The correlation between Employee Engagement and Service Quality. Case study in Order Management, Customer Logistics
Dolores El -
Analyzing the System for Employee Training and Development in Order to Improve Service Quality in Radisson Blu Alcron Hotel in Prague
Natália Gécziová -
Requirements Completeness and System Analysis of Automated Driving Systems
Ahmad Abbadi