Využití moderních nástrojů internetového marketingu ve firmě František Suchomel - Indiana kuchyňské studio – Bc. Martina Kirchmanová
Bc. Martina Kirchmanová
Diplomová práce
Využití moderních nástrojů internetového marketingu ve firmě František Suchomel - Indiana kuchyňské studio
Using of modern internet marketing tools a company František Suchomel - Indiana kuchyňské studio
Anotace:
Tématem diplomové práce je využití moderních nástrojů internetového marketingu ve firmě František Suchomel – Indiana kuchyňské studio. V první části je předložen teoretický rámec k problematice, především k moderním trendům v internetovém marketingu. V praktické části je provedena analýza stávajících marketingových aktivit na internetu firmy Indiana kuchyňské studio. Na základě poznatků z analýzy je …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis is the using of modern internet marketing tools for a company František Suchomel – Indiana kuchyňské studio. The first part presents theoretical Framework of the of the examined subject matter, especially to modern trends in online marketing. In the practical part is an analysis of existing marketing activities on the Internet company's Indiana kitchen studio. Based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/flevs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KIRCHMANOVÁ, Martina. \textit{Využití moderních nástrojů internetového marketingu ve firmě František Suchomel - Indiana kuchyňské studio}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/2hjpmf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Content marketing knihkupectví Martinus
Nikola Valuchová -
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová -
Virální online marketing
Michaela Hlávková -
Infuence Marketing
Zolbayar Khatanbaatar -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová