Vnímání marketingové komunikace vybrané společnosti – Bc. Nikola Čermáková
Bc. Nikola Čermáková
Master's thesis
Vnímání marketingové komunikace vybrané společnosti
Perception of Marketing Communication of the Selected Company
Abstract:
Cílem diplomové práce "Vnímání marketingové komunikace vybrané společnosti" je zhodnocení marketingové komunikace vybrané společnosti a její vnímání spotřebiteli. Úvodní část práce slouží k vymezení základních pojmů v oblasti marketingu, samotné marketingové komunikace, pojetí brandu a jeho účelu a výhod budování značky firmy. Druhá část práce je založena na dotazníkovém šetření, které se bude týkat …moreAbstract:
The aim of the thesis "Perception of Marketing Communication of The Selected Company" is to evaluate the marketing communication of the selected company and its perception by consumers. The introductory part of thesis is used to define basic concepts in the field of marketing, marketing communication itself, the concept of the brand and its purpose and the advantages of building the company's brand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Pavla Jindrová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČERMÁKOVÁ, Nikola. \textit{Vnímání marketingové komunikace vybrané společnosti}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2024. Available from: https://theses.cz/id/2hm7nr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Čermáková, Nikola. Vnímání marketingové komunikace vybrané společnosti. Pardubice, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Strategie zavádění nové e-commerce služby na realitním trhu
Jakub Veverka -
Právní aspekty metod e - marketingu
Vadym Banshchykov -
Produktová analytika v e-commerce a online marketingu
Tomáš Kumsta -
Případová studie online marketingové propagace e-shopu
Denisa Reitermanová -
Analýza české hard science fiction psané pod vlivem brand placementu
Aneta Broučková -
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Přístupy a akcenty ve výuce předmětu "Brand Management" na IFA Iceland a "Reklama" na VŠFS Česká republika
Jana Sheikh