Bc. Nikola Čermáková

Master's thesis

Vnímání marketingové komunikace vybrané společnosti

Perception of Marketing Communication of the Selected Company
Abstract:
Cílem diplomové práce "Vnímání marketingové komunikace vybrané společnosti" je zhodnocení marketingové komunikace vybrané společnosti a její vnímání spotřebiteli. Úvodní část práce slouží k vymezení základních pojmů v oblasti marketingu, samotné marketingové komunikace, pojetí brandu a jeho účelu a výhod budování značky firmy. Druhá část práce je založena na dotazníkovém šetření, které se bude týkat …more
Abstract:
The aim of the thesis "Perception of Marketing Communication of The Selected Company" is to evaluate the marketing communication of the selected company and its perception by consumers. The introductory part of thesis is used to define basic concepts in the field of marketing, marketing communication itself, the concept of the brand and its purpose and the advantages of building the company's brand …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Pavla Jindrová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Čermáková, Nikola. Vnímání marketingové komunikace vybrané společnosti. Pardubice, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economy and Management