Vnímání marketingové komunikace vybrané společnosti – Bc. Nikola Čermáková
Bc. Nikola Čermáková
Master's thesis
Vnímání marketingové komunikace vybrané společnosti
Perception of Marketing Communication of the Selected Company
Anotácia:
Cílem diplomové práce "Vnímání marketingové komunikace vybrané společnosti" je zhodnocení marketingové komunikace vybrané společnosti a její vnímání spotřebiteli. Úvodní část práce slouží k vymezení základních pojmů v oblasti marketingu, samotné marketingové komunikace, pojetí brandu a jeho účelu a výhod budování značky firmy. Druhá část práce je založena na dotazníkovém šetření, které se bude týkat …viacAbstract:
The aim of the thesis "Perception of Marketing Communication of The Selected Company" is to evaluate the marketing communication of the selected company and its perception by consumers. The introductory part of thesis is used to define basic concepts in the field of marketing, marketing communication itself, the concept of the brand and its purpose and the advantages of building the company's brand …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Pavla Jindrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Čermáková, Nikola. Vnímání marketingové komunikace vybrané společnosti. Pardubice, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Strategie zavádění nové e-commerce služby na realitním trhu
Jakub Veverka -
Právní aspekty metod e - marketingu
Vadym Banshchykov -
Produktová analytika v e-commerce a online marketingu
Tomáš Kumsta -
Případová studie online marketingové propagace e-shopu
Denisa Reitermanová -
Analýza české hard science fiction psané pod vlivem brand placementu
Aneta Broučková -
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Přístupy a akcenty ve výuce předmětu "Brand Management" na IFA Iceland a "Reklama" na VŠFS Česká republika
Jana Sheikh