Inkluzivní vzdělávání očima učitelů – Bc. Ivana Štěpánková
Bc. Ivana Štěpánková
Master's thesis
Inkluzivní vzdělávání očima učitelů
Inclusive education seen by teachers
Anotácia:
Předkládaná diplomová práce zkoumá, jak učitelé vnímají inkluzivní vzdělávání na prvním stupni základní školy. Teoretická část popisuje koncepty a rozdíly mezi integrací a inkluzí. Snaží se nastínit funkci inkluzivního vzdělávání a jeho místo v současném vzdělávacím systému. Empirická část práce prezentuje a následně interpretuje výsledky výzkumu prostřednictvím kvalitativního výzkumu. Vypovídá o tom …viacAbstract:
The presented diploma thesis deals with teachers' perception of the inclusive education at elementary schools. The theoretical part describes concepts and differences between integration and inclusion. It outlines the function of the inclusive education and its position in the present education system. The empiric part of the work presents and interprets the outputs of the research via qualitative …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/etwd5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2015
- Vedúci: Mgr. Kateřina Trnková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Education / Social Education and Counselling
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ