Marketingová komunikace projektu "Jedu na dřeň" a vnímání dárcovství kostní dřeně veřejností – Martina Kobližková
Martina Kobližková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace projektu "Jedu na dřeň" a vnímání dárcovství kostní dřeně veřejností
Marketing Communication of "Jedu na dřeň" and Public Perception of Bone Marrow Donation
Anotace:
Tato bakalářská práce má za cíl v teoretické části shrnout základní vymezení tématu na poli sociálního marketingu a marketingu neziskových organizací. Na teoretickou část navazuje praktická, která se zaměřuje na výzkum všeobecného povědomí o dárcovství kostní dřeně a jeho problematice, která souvisí s nedostatkem potenciálních dárců v Českém národním registru dárců dřeně. Předmětem praktické části …víceAbstract:
This bachelor thesis has a goal, in the theoretical section, to summarize basic delimination in the field of social and non-profit marketing. The practical section aim to analyze general public awarness of bone marrow donation and its issues which are closely related to the lack of potential donators in Czech National Marrow Donors Registery. The other subject in practical section is qualitative research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOBLIŽKOVÁ, Martina. \textit{Marketingová komunikace projektu ''Jedu na dřeň'' a vnímání dárcovství kostní dřeně veřejností}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/2ikvyr/.
Jak správně citovat práci
Kobližková, Martina. Marketingová komunikace projektu "Jedu na dřeň" a vnímání dárcovství kostní dřeně veřejností. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing v neziskové organizaci
Sabina Koutenská -
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
Leoš Mačák -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing v neziskové organizaci
Yelizaveta Makeyeva -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Iva Jandíková -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Eva Kadlecová