Martina Kobližková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace projektu "Jedu na dřeň" a vnímání dárcovství kostní dřeně veřejností

Marketing Communication of "Jedu na dřeň" and Public Perception of Bone Marrow Donation
Abstract:
Tato bakalářská práce má za cíl v teoretické části shrnout základní vymezení tématu na poli sociálního marketingu a marketingu neziskových organizací. Na teoretickou část navazuje praktická, která se zaměřuje na výzkum všeobecného povědomí o dárcovství kostní dřeně a jeho problematice, která souvisí s nedostatkem potenciálních dárců v Českém národním registru dárců dřeně. Předmětem praktické části …more
Abstract:
This bachelor thesis has a goal, in the theoretical section, to summarize basic delimination in the field of social and non-profit marketing. The practical section aim to analyze general public awarness of bone marrow donation and its issues which are closely related to the lack of potential donators in Czech National Marrow Donors Registery. The other subject in practical section is qualitative research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kobližková, Martina. Marketingová komunikace projektu "Jedu na dřeň" a vnímání dárcovství kostní dřeně veřejností. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications