Marketingová komunikace projektu "Jedu na dřeň" a vnímání dárcovství kostní dřeně veřejností – Martina Kobližková
Martina Kobližková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace projektu "Jedu na dřeň" a vnímání dárcovství kostní dřeně veřejností
Marketing Communication of "Jedu na dřeň" and Public Perception of Bone Marrow Donation
Abstract:
Tato bakalářská práce má za cíl v teoretické části shrnout základní vymezení tématu na poli sociálního marketingu a marketingu neziskových organizací. Na teoretickou část navazuje praktická, která se zaměřuje na výzkum všeobecného povědomí o dárcovství kostní dřeně a jeho problematice, která souvisí s nedostatkem potenciálních dárců v Českém národním registru dárců dřeně. Předmětem praktické části …moreAbstract:
This bachelor thesis has a goal, in the theoretical section, to summarize basic delimination in the field of social and non-profit marketing. The practical section aim to analyze general public awarness of bone marrow donation and its issues which are closely related to the lack of potential donators in Czech National Marrow Donors Registery. The other subject in practical section is qualitative research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOBLIŽKOVÁ, Martina. \textit{Marketingová komunikace projektu ''Jedu na dřeň'' a vnímání dárcovství kostní dřeně veřejností}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Available from: https://theses.cz/id/2ikvyr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kobližková, Martina. Marketingová komunikace projektu "Jedu na dřeň" a vnímání dárcovství kostní dřeně veřejností. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing v neziskové organizaci
Sabina Koutenská -
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
Leoš Mačák -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing v neziskové organizaci
Yelizaveta Makeyeva -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Iva Jandíková -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Eva Kadlecová