Martina Kobližková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace projektu "Jedu na dřeň" a vnímání dárcovství kostní dřeně veřejností

Marketing Communication of "Jedu na dřeň" and Public Perception of Bone Marrow Donation
Anotace:
Tato bakalářská práce má za cíl v teoretické části shrnout základní vymezení tématu na poli sociálního marketingu a marketingu neziskových organizací. Na teoretickou část navazuje praktická, která se zaměřuje na výzkum všeobecného povědomí o dárcovství kostní dřeně a jeho problematice, která souvisí s nedostatkem potenciálních dárců v Českém národním registru dárců dřeně. Předmětem praktické části …více
Abstract:
This bachelor thesis has a goal, in the theoretical section, to summarize basic delimination in the field of social and non-profit marketing. The practical section aim to analyze general public awarness of bone marrow donation and its issues which are closely related to the lack of potential donators in Czech National Marrow Donors Registery. The other subject in practical section is qualitative research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kobližková, Martina. Marketingová komunikace projektu "Jedu na dřeň" a vnímání dárcovství kostní dřeně veřejností. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace