Bc. Václav Havlín

Diplomová práce

Etika v marketingové komunikaci

Ethics in Marketing Communication
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá propojením etiky a marketingové komunikace. Vymezuje elementární pojmy související s touto problematikou. Charakterizuje historický vývoj tohoto oboru, prezentuje názory významných osobností. Věnuje se základním přístupům k etice, představuje současné mravní názory. V části věnované marketingové komunikaci zmiňuje počátky tohoto oboru v souvislosti s průmyslovou revolucí …více
Abstract:
This thesis deals with the interconnection of Ethics and Marketing communication. It defines the basic concepts associated with this issue. Characterizes the historical development of this field, presents views of prominent personalities. It deals with the basic approaches to ethics and contemporary moral view. The part of the marketing communication mentions the origins of this field in the context …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní