Etika v marketingové komunikaci – Bc. Václav Havlín
Bc. Václav Havlín
Diplomová práce
Etika v marketingové komunikaci
Ethics in Marketing Communication
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá propojením etiky a marketingové komunikace. Vymezuje elementární pojmy související s touto problematikou. Charakterizuje historický vývoj tohoto oboru, prezentuje názory významných osobností. Věnuje se základním přístupům k etice, představuje současné mravní názory. V části věnované marketingové komunikaci zmiňuje počátky tohoto oboru v souvislosti s průmyslovou revolucí …víceAbstract:
This thesis deals with the interconnection of Ethics and Marketing communication. It defines the basic concepts associated with this issue. Characterizes the historical development of this field, presents views of prominent personalities. It deals with the basic approaches to ethics and contemporary moral view. The part of the marketing communication mentions the origins of this field in the context …víceKlíčová slova
Etický kodex Etika Marketingové koncepce Morálka Nová média Podnikatelská etika Profesionální gastronomie Sociální síť Společenská odpovědnost firem Code of Ethics Business Ethics Corporate social responsibility Ethics Marketing concepts Morality New media Professional Gastronomy Social network
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wwa2k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić