Michal Novák

Bakalářská práce

Vliv značky na kupní chování spotřebitele

The influence of brand image on consumer purchase behavior
Anotace:
Cílem práce je posoudit vliv značky na kupní chování spotřebitele, společně s povědomím o značce Vans, a její skateboardingové obuvi mezi spotřebiteli. Dále je důležité zjistit jaké faktory působí a ovlivňují spotřebitele při výběru obuvi. Součástí práce je porovnání výsledků z dotazníkového šetření a sekundárních dat. Pomocí tohoto porovnání byla vyvozena doporučení, která pomohou upevnit postavení …více
Abstract:
The aim of this thesis is to assess the influence of brand on consumer purchases behaviour and consumer awareness of the Vans brand and its skateboard shoes. The purpose of this thesis is to assess the influence of brand on consumer purchase behaviour and consumer awareness of the Vans brand and its skateboarding footwear. Furthermore, it is important to find out what factors influence and affect consumers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2024
  • Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
  • Oponent: Jan Huml, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 2isuhg 2isuhg/2
15. 3. 2024
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.