Vliv značky na kupní chování spotřebitele – Michal Novák
Michal Novák
Bakalářská práce
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
The influence of brand image on consumer purchase behavior
Anotace:
Cílem práce je posoudit vliv značky na kupní chování spotřebitele, společně s povědomím o značce Vans, a její skateboardingové obuvi mezi spotřebiteli. Dále je důležité zjistit jaké faktory působí a ovlivňují spotřebitele při výběru obuvi. Součástí práce je porovnání výsledků z dotazníkového šetření a sekundárních dat. Pomocí tohoto porovnání byla vyvozena doporučení, která pomohou upevnit postavení …víceAbstract:
The aim of this thesis is to assess the influence of brand on consumer purchases behaviour and consumer awareness of the Vans brand and its skateboard shoes. The purpose of this thesis is to assess the influence of brand on consumer purchase behaviour and consumer awareness of the Vans brand and its skateboarding footwear. Furthermore, it is important to find out what factors influence and affect consumers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
- Oponent: Jan Huml, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Influence of competitive environment on business strategy and operation
Pascal Nweze -
Real-Time Data Integration in CRM: An analysis of its impact on Global Business Performance and Competitive Environment in the Brewery Industry
Ebitimi Anthony Akene -
Competitive intelligence v Ruské federaci na příkladu analýzy konkurenčního prostředí banky Sberbank
Andrei Kachanov -
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Globální marketing a lokální kultura
Alena Skupinová -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova
Název
Vložil
Vloženo
Práva