Vliv přenosových parametrů sestavené komunikace digitální účastnické smyčky na kvalitu služby – Jakub Matějka
Jakub Matějka
Diplomová práce
Vliv přenosových parametrů sestavené komunikace digitální účastnické smyčky na kvalitu služby
Influence of digital subscrieber line transfer parameters on the quality of service
Anotace:
Cílem této práce je zmapovat a během praktických měření v laboratoři ověřit závislost rušivých vlivů na kvalitu služby. Práce je zaměřena na studium závislosti délky přenosového média, vlivu přeslechů a šumu na technologii VDSL. V teoretické části jsou popsány jednotlivé standardy technologie xDSL a vlivy, které ovlivňují kvalitu služby na digitální účastnické smyčce. Další část teoretického oddílu …víceAbstract:
The aim of this paper is to explore and during practical measurements in the laboratory to verify the dependence of interference on the quality of services. The work is focused on the study of the length dependence of transmission media, the influence of crosstalk and noise on VDSL technology. The theoretical part describes the various xDSL technology standards and factors that influence the quality …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/119130
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedoucí: Přemysl Mer
- Oponent: Pavel Nevlud
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MATĚJKA, Jakub. \textit{Vliv přenosových parametrů sestavené komunikace digitální účastnické smyčky na kvalitu služby}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/2iz1nh/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Telekomunikační technika
Práce na příbuzné téma
-
Analyzing the System for Employee Training and Development in Order to Improve Service Quality in Radisson Blu Alcron Hotel in Prague
Natália Gécziová -
Service Quality in the International Context
Nikola Kopšová -
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
Thi Huyen My Nguyen -
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Kristýna Hochová -
CUSTOMER SERVICE QUALITY, CUSTOMER RETENTION AND SWITCH INTENTIONS: A GHANAIAN RETAIL BANK'S CUSTOMERS VOICE.
Justice Banahene -
E-service Quality Measurement From Customers' Point of View
Filip Vencovský -
Impact of service quality on customer satisfaction in a hostel
Zhanar Nazarova -
Human Resources Development and its Relation to Hotel Service Quality
Mabrok Mohamed Elmrabet