Projektové vučování baroka v hodině dějepisu na příkladě barokního zámku Milotice – Mgr. Lucie Synková
Mgr. Lucie Synková
Diplomová práce
Projektové vučování baroka v hodině dějepisu na příkladě barokního zámku Milotice
Barok projekt teaching in history edukation on Milotice chateau exampleS
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na výukový projekt, který jsem navrhla, uskutečnila a jeho úspěšnost ověřila pomocí didaktického testu. Výukový projekt orientovaný na vyučovací látku baroko se konal s osmými ročníky na Základní škole Svatobořice – Mistřín a na barokním zámku Milotice a skládal se ze 4 fází. Součástí diplomové práce bylo i ověření mé hypotézy, že žáci účastnící se projektu, si budou pamatovat …víceAbstract:
My thesis is focused on a teaching project. I have designed and realized this project on my own. Its successfulness was verified through the medium of a didactic test. The teaching project orientated on the topic Baroque took place at primary school in Svatobořice-Mistřín and in the baroque castle in Milotice. It was held for the eighth grades and consisted of four parts. A component of my thesis was …víceKlíčová slova
projektové vyučování hodina dějepisu didaktický experiment didaktický test výzkum vyučovací projekt na téma baroko barokní zámek Milotice didaktické metody dějepisu alternativní metody postup a fáze projektové vyučovací metody projektová vyučovací metoda v české pedagogice vývoj baroka na Moravě
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iki2j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2009
- Vedoucí: PhDr. Kamil Štěpánek, CSc.
- Oponent: doc. PhDr. Bohuslav Klíma, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství dějepisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Regionální prvky ve výuce vlastivědy. Projektová metoda - region Kladno a Nové Strašecí
Marie Hanzlíková -
Projektová metoda jako jedna z možných vyučovacích metod na málotřídní základní škole
Kateřina LIŠKOVÁ -
Rozdíly v postojích k lidem se znevýhodněním u studentů pedagogických fakult v České republice a v Rakousku
Barbora JANDOVÁ -
Motivování účastníků lektory v české zážitkové pedagogice: pohled lektorů na vlastní práci
Václav Vydra -
Autenticita v Hrabalově trilogii Svatby v domě, Vita nuova, Proluky a v esejistických textech Večerníčky pro Cassia
Jana Dofková -
Motivace a stabilizace dobrovolníků v neziskových organizacích: kvalitativní srovnání dvou lokálních organizací v České republice a v Nizozemí
Lenka Ošťádalová -
Srovnání jednotlivých terapií používaných v Mateřské škole při centru ARPIDA, o.p.s. v Českých Budějovicích a v Základní škole a Mateřské škole pro tělesně postižené v Liberci, Lužická ulice.
Veronika MACHAČKOVÁ -
Edukace žáků v riziku problému/poruch chování a mentálním postižením v inkluzivním procesu v základní škole.
Irena Floriánová