Povědomí studentů pedagogických fakult o studentech se sluchovým postižením – Bc. Karolína Hedbávná
Bc. Karolína Hedbávná
Bakalářská práce
Povědomí studentů pedagogických fakult o studentech se sluchovým postižením
The awareness of students of Faculty of Education of students with hearing impairment
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje povědomím studentů pedagogických fakult o studentech se sluchovým postižením na vysoké škole. Teoretická část pojednává o problematice sluchového postižení. Charakterizuje tedy jedince se sluchovým postižením a dále se zabývá etiologií, klasifikací, komunikací těchto osob a kompenzací jejich postižení. Také se věnuje vzdělávacímu systému osob se sluchovým postižením, sociálnímu …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with the awareness of students of Faculties of Education of hearing impaired students at university. The theoretical part deals with the hearing impairment and characteristic of people with this impairment. It also deals with etiology, classification, communication of these people and compensation for their disability. This part also deals with the education system of people …víceKlíčová slova
sluchové postižení terciární vzdělávání pedagogická fakulta vzdělávání studentů se speciálními vzdělávacími potřebami kvantitativní výzkum dotazníkové šetření hearing impairment tertiary education Faculty of Education education of students with special needs quantitative research questionnaire
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/szbqo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Metodika pro učitele v ekonomickém vzdělávání se zaměřením na studenty se sociální fobií
Josef Kočka -
Problematika terciárního vzdělávání studentů se specifickými poruchami učení
Miroslava Holá -
Role tlumočníka při vzdělávání studentů se sluchovým postižením
Renata VINKLÁRKOVÁ -
Podpora studentů se specifickými potřebami na vysoké škole
Klára Martínková -
Role asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ
Dominika Vlčková -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová