Společenská odpovědnost podnikání jako jeden z nástrojů konkurenceschopnosti – Bc. Klára Mašková
Bc. Klára Mašková
Bakalářská práce
Společenská odpovědnost podnikání jako jeden z nástrojů konkurenceschopnosti
Corporate social responsibility as one of the forms of competitive ability
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou konceptu Společenské odpovědnosti firem (CSR) jako konkurenční výhodou zkoumaného podniku. Na základě literární rešerše je řešena otázka konceptu CSR, konkurence a konkurenční výhody. V praktické části se práce zaměřuje na analýzu společensky odpovědných aktivit zkoumaného podniku, která je výchozím bodem pro následnou SWOT a stakeholder analýzu. Ze zjištěných …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of Corporate Social Responsibility (CSR) concept as a competitive advantage of the chosen company. On the basis of literature research, the question of the concept of CSR, competition and competitive advantage is solved. The practical part of the work focuses on the analysis of the socially responsible activities of the selected company, which is the starting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ql1r8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman