Ticho jako organizační princip elementární nástrojové hry – Bc. Milada NEJDLOVÁ
Bc. Milada NEJDLOVÁ
Diplomová práce
Ticho jako organizační princip elementární nástrojové hry
Silence as an organizational principle of elementary instrumental music
Anotace:
Práce se zaměřuje na problematiku ticha v hudbě. Záměrem je nalézt výchozí moment pro vnímání hudebních zvuků a sledovat zvukové předěly uvnitř i vně hudebního materiálu. Cílem je vymezit a zvážit funkce zvukově prázdných ploch uvnitř i na hranicích hudebního celku a popsat jejich vliv na hudbu samotnou. Zvažována je možnost využít práci se zvukově neobsazeným prostorem v elementární nástrojové hře …víceAbstract:
This work is concentrated on issues of silence in music. The purpose is to find the initial moment for perception of music sounds and study the boundary lines of music material. The aim is to describe the influence of empty areas to the music. The author considers the posibility of their using during playing the instruments. The basic situations are described in the enviroment of piano lessons. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. MgA. Jiří Bezděk, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEJDLOVÁ, Milada. Ticho jako organizační princip elementární nástrojové hry. Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / ČJ-Hv
Práce na příbuzné téma
-
Elementární improvizace a její uplatnění při řešení technických problémů klavírní interpretace
Marie Machulová -
Interpretace a kritika Descartesova pojetí odtělesněné mysli
Aneta Podzimková -
Sylva Lacinová pro sídliště Brno-Kohoutovice: vznik a realizace soch Hudba a Hudba z Kosmu
Eliška Hudáková -
My jsme hudba a hudba jsme my: Jak může zasahovat život onlife do našich identit, případová studie služby Spotify
Barbora Jurašková -
Dechová a cimbálová hudba na Břeclavsku se zaměřením na dechovou hudbu Legrúti
Michal Podrazil -
Hudba ve filmech Tima Burtona - Danny Elfman a filmová hudba
Anežka POŘÍZKOVÁ -
Hudba jako film, film jako hudba
Martin Klusák -
Dopady nárůstu byrokracie na organizaci kulturních akcí - případová studie festivalu Hudba z FEKTu 2015-2019.
Lucie Sára Gőrigová