Marketingová organizace Prague City Tourism a její podíl na rozvoji cestovního ruchu v Praze – Bc. Anastasiia Lukiianchuk
Bc. Anastasiia Lukiianchuk
Diplomová práce
Marketingová organizace Prague City Tourism a její podíl na rozvoji cestovního ruchu v Praze
Marketing organization Prague City Tourism and its role in development of tourism in Prague
Anotace:
Diplomová práce na téma Marketingová organizace Prague City Tourism a její podíl na rozvoji cestovního ruchu v Praze. Cílem této práce je zjistit roli marketingové organizace Prague City Tourism v životě Prahy a zhodnotit její podíl na rozvoji cestovního ruchu v české metropoli. V první části se práce zabývá vlivy cestovního ruchu na destinaci a problematikou destinačního managementu, jeho marketingem …víceAbstract:
The thethis on the Marketing organization Prague City Tourism and its role in development of tourism in Prague. The aim of this dissertation is to ascertain the role of marketing organization Prague City Tourism in the life of Prague and to form a correct estimate of its contribution on the development of tourism. The first part of my master's dissertation is dedicated to the influences od the tourism …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12037/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2016
- Vedoucí: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lucie Plzáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LUKIIANCHUK, Anastasiia. \textit{Marketingová organizace Prague City Tourism a její podíl na rozvoji cestovního ruchu v Praze}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/2jqu6w/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Tourism Destination Governance - případová studie Francie a Česká republika
Dorota Priečinská -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Využití principu 3E pro hodnocení výkonnosti organizace destinačního managementu
Dominika Charvátová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Organizace destinačního managementu na oblastní úrovni v Česku
Tereza Vašková -
Úloha organizace destinačního managementu na Vltavotýnsku
Barbora BERCZESOVÁ -
Analýza možností zakládání klastrů v turismu v ČR s komparací s činností organizace destinačního managementu
Vojtěch Procházka