Efektivní komunikační mix v uměleckém (hudebním) podniku – Bc. Jaroslav Šefrna, DiS.
Bc. Jaroslav Šefrna, DiS.
Diplomová práce
Efektivní komunikační mix v uměleckém (hudebním) podniku
Effective communication mix in the artistic (musical) company
Anotace:
Osobní i profesionální motivací k volbě tématu této závěrečné práce byla především skutečnost, že jsem absolventem Ústavu hudební vědy Filozofické fakulty MU, kde jsem se této tematické oblasti, která řeší nebo popisuje určitou výseč skutečnosti věnoval. Vlastním cílem předkládané práce je zpracování souboru kazuistik z oblasti reprodukčního umění (zahrnující vážnou i populární hudbu v hudebním podniku …víceAbstract:
Personal and professional motivation for choosing the topic of this thesis was in particular the fact that I am a graduate from the Institute of Musicology Faculty of Arts, Masaryk University, where I studied this issue that deals with or describes a particular segment of reality. The very objective of this submitted work is processing of the set of case studies from the area of performing arts (including …víceKlíčová slova
Marketingový produkt mediální politika a strategie marketingová komunikace situační analýza marketingového prostředí SWOT analýza analýza komunikačního mixu. The marketing product media policy and strategy marketing communications situational analysis of the marketing environment SWOT analysis and communication mix analysis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c2j99/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Význam komunikačního mixu v současné éře podnikání
Barbora Kupčíková -
Marketingová kampaň konkrétního produktu a návrh komunikačního mixu
Nicola Kopčová -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Analýza komunikačního mixu vybraného podniku
Lenka Kamenická -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Marie Uhrová -
Analýza komunikačního mixu ve vybrané společnosti
Silvie Molková -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Nikolas Adók -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová