Bc. Marie Uhrová

Diplomová práce

Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti

Setting up the marketing communication mix of a selected company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou a kritickým zhodnocením současného marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti a cílem je vypracovat ucelený soubor doporučení pro jeho případné zlepšení. V teoretické části jsou obsažena základní teoretická východiska s důrazem na komunikační mix. Praktická část se zaměřuje na charakteristiku společnosti Placement.cz, analýzu aktuálního stavu marketingového …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the analysis and critical evaluation of the current marketing communication mix of the selected company and the aim is to develop a comprehensive set of recommendations for its possible improvement. The theoretical part contains basic theoretical background with emphasis on the communication mix. The practical part focuses on the characteristics of the company Placement …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/jeub0/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma

Všechny práce