Efektivta spolupráce a specifika komunikace mezi učitelem a asistentem pedagoga na prvním stupni ZŠ – Mgr. Simona Buriánková
Mgr. Simona Buriánková
Diplomová práce
Efektivta spolupráce a specifika komunikace mezi učitelem a asistentem pedagoga na prvním stupni ZŠ
The effectiveness of cooperation and the specifics of communication between a teacher and a teaching assistant at the first level of elementary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vzájemnou spolupráci mezi asistentem pedagoga a učitelem. Teoretická část obsahuje základní pojmy spojené s inkluzí, edukačními činiteli, kteří jsou právě asistent a učitel. Praktická část se zabývá výzkumným šetření, které si klade za cíl zjistit, jaké jsou důležité faktory pro efektivní spolupráci mezi učitelem a asistentem pedagoga. Dalším cílem je zhodnocení získaných …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the mutual cooperation between the teaching assistant and the teacher. The theoretical part contains basic terms associated with inclusion, educational agents, who are the assistant and the teacher. The main goal was to find out what are the important factors for mutual cooperation between teaching assistants and teachers. Another goal was the evaluation of the information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qb6mq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Petra Vystrčilová, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BURIÁNKOVÁ, Simona. \textit{Efektivta spolupráce a specifika komunikace mezi učitelem a asistentem pedagoga na prvním stupni ZŠ}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/2k7r3s/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Inkluze dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do vzdělávacího systému z hlediska teorie rámců
Simona SVÍTKOVÁ -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Tvořivé schopnosti v kontextu speciálně vzdělávacích potřeb
Iveta MACHOVÁ