Mgr. Petr INDRA

Bachelor's thesis

Komplexní analýza corporate identity firmy T-Mobile

Complex analysis of T-Mobile Czech Rpeublic a.s. corporate identity
Abstract:
Práce Komplexní analýza Corporate Identity firmy T-Mobile srovnává teoreticky zpracova-né poznatky s Corporate Identitou již zavedené společnosti. Autor nejdříve popisuje vý-znam pojmu Corporate Identity a jeho součástí. V této části jsou zpracovány dostupné teo-retické poznatky o dané problematice a naznačena očekávání těchto poznatků aplikovaných v praxi. Ve druhé části práce se autor zabývá komplexní …more
Abstract:
The work Complex Analysis of T-Mobile Czech Republic a.s. Corporate Identity theoreti-cally describes known facts about corporate identity and compares them with on market already established company. In first part is author presenting the explanation of corporate identity itself and its components. In second part of this work is author describing the cor-porate identity of T-Mobile Czech Republic …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2007
Accessible from:: 11. 5. 2007
Identifier: 4855

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

INDRA, Petr. Komplexní analýza corporate identity firmy T-Mobile. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.