Komplexní analýza corporate identity firmy T-Mobile – Mgr. Petr INDRA
Mgr. Petr INDRA
Bachelor's thesis
Komplexní analýza corporate identity firmy T-Mobile
Complex analysis of T-Mobile Czech Rpeublic a.s. corporate identity
Anotácia:
Práce Komplexní analýza Corporate Identity firmy T-Mobile srovnává teoreticky zpracova-né poznatky s Corporate Identitou již zavedené společnosti. Autor nejdříve popisuje vý-znam pojmu Corporate Identity a jeho součástí. V této části jsou zpracovány dostupné teo-retické poznatky o dané problematice a naznačena očekávání těchto poznatků aplikovaných v praxi. Ve druhé části práce se autor zabývá komplexní …viacAbstract:
The work Complex Analysis of T-Mobile Czech Republic a.s. Corporate Identity theoreti-cally describes known facts about corporate identity and compares them with on market already established company. In first part is author presenting the explanation of corporate identity itself and its components. In second part of this work is author describing the cor-porate identity of T-Mobile Czech Republic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Zverejniť od: 11. 5. 2007
Identifikátor:
4855
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
INDRA, Petr. Komplexní analýza corporate identity firmy T-Mobile. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Magnitude of Corporate communication with media.
Artem Kamalov -
New types of media and its influence on the corporate communication
Anna Gordeeva -
New types of media and its influence on the corporate communication
Pavla Mautvicová -
Magnitute of Corporate communication with media
Alyona Ilyushkina -
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Zuzana Makúchová