Marketingová komunikace vybrané značky na vybraném trhu v porovnání s konkurencí – Jiří Michalec
Jiří Michalec
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybrané značky na vybraném trhu v porovnání s konkurencí
Marketing communication of selected brand on selected market and its comparison with competition.
Anotace:
Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje zejména literární rešerši, která vymezuje základní pojmy jako je marketingová komunikace, její nástroje či marketingový mix. Praktická část představuje firmu CAMPING GAZ CS, s.r.o. a analyzuje užívané nástoje marketingové komunikace. Kromě analýzy obsahuje práce komparaci úrovně využití komunikačních nástrojů, a to v …víceAbstract:
This work is divided in two parts – theoretical and practical. Theoretical part contains literature review, explaining basic terms such as marketing communication or marketing mix. Practical part introduces the company CAMPING GAZ CS, s.r.o. and analyzes tools used in marketing communication. The level of using ofcommunication tools was compared to the main competitor. There were also identified …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva