Patrik Mádl

Master's thesis

CSR jakožto nástroj budování značky: srovnávací případová studie vybraných českých firem

CSR as a brand building tool: a comparative case study of selected companies
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit využití CSR aktivit u vybraných firem působících na českém trhu se zaměřením na zhodnocení vlivu CSR na vnímání značky spotřebiteli. Práce je rozdělena na literární rešerši a aplikační část. Lite-rární rešerše seznamuje čtenáře se základními pojmy, které souvisí se CSR, brandingem a jejich vývojem na českých i světových trzích. Aplikační část je srovnávací studií …more
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate the use of CSR activities in selected companies operating in the Czech market with a focus on evaluating the impact of CSR on consumer brand perception. The work is divided into a literature search and an application part. The literature search acquaints readers with basic concepts related to CSR, branding and their development on the Czech and world markets. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 8. 2021
  • Supervisor: Michal Šimůnek
  • Reader: Peter Pažitný

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84626