CSR jakožto nástroj budování značky: srovnávací případová studie vybraných českých firem – Patrik Mádl
Patrik Mádl
Master's thesis
CSR jakožto nástroj budování značky: srovnávací případová studie vybraných českých firem
CSR as a brand building tool: a comparative case study of selected companies
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit využití CSR aktivit u vybraných firem působících na českém trhu se zaměřením na zhodnocení vlivu CSR na vnímání značky spotřebiteli. Práce je rozdělena na literární rešerši a aplikační část. Lite-rární rešerše seznamuje čtenáře se základními pojmy, které souvisí se CSR, brandingem a jejich vývojem na českých i světových trzích. Aplikační část je srovnávací studií …moreAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the use of CSR activities in selected companies operating in the Czech market with a focus on evaluating the impact of CSR on consumer brand perception. The work is divided into a literature search and an application part. The literature search acquaints readers with basic concepts related to CSR, branding and their development on the Czech and world markets. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/84626
Thesis defence
- Date of defence: 19. 8. 2021
- Supervisor: Michal Šimůnek
- Reader: Peter Pažitný
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84626
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
Martina Vachalová -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Sonic Branding jako fenomén současné marketingové komunikace
František Schwan -
Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
Jan Špičák -
Brand characters` influence on perceived brand personality
Nikol Peterská