Patrik Mádl

Diplomová práce

CSR jakožto nástroj budování značky: srovnávací případová studie vybraných českých firem

CSR as a brand building tool: a comparative case study of selected companies
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit využití CSR aktivit u vybraných firem působících na českém trhu se zaměřením na zhodnocení vlivu CSR na vnímání značky spotřebiteli. Práce je rozdělena na literární rešerši a aplikační část. Lite-rární rešerše seznamuje čtenáře se základními pojmy, které souvisí se CSR, brandingem a jejich vývojem na českých i světových trzích. Aplikační část je srovnávací studií …více
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate the use of CSR activities in selected companies operating in the Czech market with a focus on evaluating the impact of CSR on consumer brand perception. The work is divided into a literature search and an application part. The literature search acquaints readers with basic concepts related to CSR, branding and their development on the Czech and world markets. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 8. 2021
  • Vedoucí: Michal Šimůnek
  • Oponent: Peter Pažitný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84626