CSR jakožto nástroj budování značky: srovnávací případová studie vybraných českých firem – Patrik Mádl
Patrik Mádl
Diplomová práce
CSR jakožto nástroj budování značky: srovnávací případová studie vybraných českých firem
CSR as a brand building tool: a comparative case study of selected companies
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit využití CSR aktivit u vybraných firem působících na českém trhu se zaměřením na zhodnocení vlivu CSR na vnímání značky spotřebiteli. Práce je rozdělena na literární rešerši a aplikační část. Lite-rární rešerše seznamuje čtenáře se základními pojmy, které souvisí se CSR, brandingem a jejich vývojem na českých i světových trzích. Aplikační část je srovnávací studií …víceAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the use of CSR activities in selected companies operating in the Czech market with a focus on evaluating the impact of CSR on consumer brand perception. The work is divided into a literature search and an application part. The literature search acquaints readers with basic concepts related to CSR, branding and their development on the Czech and world markets. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84626
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 8. 2021
- Vedoucí: Michal Šimůnek
- Oponent: Peter Pažitný
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84626
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
Martina Vachalová -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Sonic Branding jako fenomén současné marketingové komunikace
František Schwan -
Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
Jan Špičák -
Brand characters` influence on perceived brand personality
Nikol Peterská