Komorní skladby pro zpěv, klarinet a kla vír – Eliška Pospíšilová
Eliška Pospíšilová
Diplomová práce
Komorní skladby pro zpěv, klarinet a kla vír
Chamber Music for Voice, Clarinet and Piano.
Anotace:
V úvodu je odůvodněn výběr tématu diplomové práce.Cílem práce je představit komorní skladby a úpravy skladeb pro zpěv, klarinet a klavír a v doplňkové kapitole představit skladby pro zpěv, klarinet, klavír a další nástroje.Práce se skládá z úvodu, hlavních kapitol, doplňujících kapitol a ze závěru.V práci je utvořen stručný přehled komorních skladeb a jejich autorů, které byly napsány ve složení pro …víceAbstract:
The introduction is justified by the choice of thesis topic.The aim is to present chamber music for voice, clarinet and piano and additional chapter to present works for voice, clarinet, piano and other instruments.The work consists of an introduction, main chapters, additional chapters and the conclusion.This work formed a brief overview of chamber works and their authors that were written in a composition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/7525
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Jiří HLAVÁČ
- Oponent: Vlastimil MAREŠ
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e) In the license agreement the author has granted the following: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Klarinet
Práce na příbuzné téma
-
Transpozice díla Franze Kafky do opery, baletu a vokálně-instrumentální hudby
Martina Janáková -
Karol Szymanowski: Vokálně instrumentální tvorba pro sólový tenor
Filip KASZTURA -
Reflexe současných elektroakustických technologií ve vokálně-instrumentální hudbě
Jiří Lukeš -
Problematika interpretace komorní hudby G.P.Telemanna a J.J.Quantze
Michaela Durajová -
Komorní dechová hudba v období klasicism u na příkladech W.A. Mozarta, L.v.Beethovena a A. Rejchy
Kateřina Lužná -
Komorní vokální hudba Z.Pololáníka
Terezie Čertková -
Interpretační problematika vybraných komorních skladeb pro housle a klavír Bedřicha Smetany a Antonína Dvořáka z pohledu klavíristy
Jan LUKŠ