Monika Kučerová

Master's thesis

Marketingová strategie pro Krab cycles s.r.o.

Marketing Strategy for Krab cycles s.r.o.
Abstract:
Cílem této práce je návrh marketingové strategie pro firmu Krab cycles, která se zabývá maloobchodním prodejem jízdních kol a cyklistických komponent. Teoretická část je věnována vývoji marketingu a jednotlivým fázím cíleného marketingu, nástrojům situační analýzy, marketingovému a komunikačnímu mixu a vybraným aspektům chování spotřebitele. Dalšími východisky jsou analýza marketingového mixu, situační …more
Abstract:
The aim of this thesis is to design a marketing strategy for Krab cycles, a Prague retailer of bicycles and bicycle components. The theoretical part is devoted to the historical development of marketing and individual phases of target marketing. Marketing and communication mix, selected aspects of consumer behaviour and tools of situation analysis are also covered in the theoretical part. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 2. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 2. 2015
  • Supervisor: Alena Filipová
  • Reader: Jiří Zeman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57705