Monika Kučerová

Diplomová práce

Marketingová strategie pro Krab cycles s.r.o.

Marketing Strategy for Krab cycles s.r.o.
Anotace:
Cílem této práce je návrh marketingové strategie pro firmu Krab cycles, která se zabývá maloobchodním prodejem jízdních kol a cyklistických komponent. Teoretická část je věnována vývoji marketingu a jednotlivým fázím cíleného marketingu, nástrojům situační analýzy, marketingovému a komunikačnímu mixu a vybraným aspektům chování spotřebitele. Dalšími východisky jsou analýza marketingového mixu, situační …více
Abstract:
The aim of this thesis is to design a marketing strategy for Krab cycles, a Prague retailer of bicycles and bicycle components. The theoretical part is devoted to the historical development of marketing and individual phases of target marketing. Marketing and communication mix, selected aspects of consumer behaviour and tools of situation analysis are also covered in the theoretical part. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 2. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2015
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57705