Bc. Jana Machalová
Master's thesis
Employer branding
Employer branding
Abstract:
Employer branding provází všechny kapitoly této práce a je popisován v různých kontextech a pojetích. Na jeho teoretických poznatcích je založena první část opírající se jak o tradiční autory, kteří definovali základy tohoto pojmu, tak i o současné studie přinášející nový vhled do problematiky. Díky tomu byl v literární rešerši zachycen všeobecný přehled souvisejících přístupů a konceptů. Na tyto poznatky …moreAbstract:
Employer branding accompanies all chapters of this thesis and is described in different contexts and concepts. The first part is based on his theoretical knowledge, based on both traditional authors who defined the basics of this concept, as well as contemporary studies that bring new insight into the issue. Thanks to this, a general overview of related approaches and concepts was captured in the literature …moreKeywords
značka zaměstnavatele budování značky zaměstnavatele atraktivita zaměstnavatele firemní kultura hodnotová nabídka zaměstnavatele image zaměstnavatele lidské zdroje employer brand employer branding employer attractiveness organizational culture employee value proposition employer image human resources
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/b7kh5/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 2. 2023
- Supervisor: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Reader: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Hodnotová nabídka zaměstnavatele
Stanislav Švec -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová -
Budování značky zaměstnavatele
Tereza Machová -
Značka zaměstnavatele společnosti PwC
Li Li Luu -
Optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti
Klára Žáková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Tereza Horáková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Klára Třmínková -
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová