Bc. Zuzana Švarcová

Master's thesis

Marketingová kampaň na podporu užívání elektronických zdrojů zaměřená na studenty Univerzity Tomáše Bati

Marketing Campaign to Promote the Use of Electronic Resources Aimed at Students of Tomas Bata University
Abstract:
Tématem diplomové práce je tvorba marketingové kampaně na podporu užívání elektronických zdrojů přístupných prostřednictvím knihovny Univerzity Tomáše Bati. Teoretická část obsahuje popis,elektronických zdrojů, fungování knihoven a jejich marketingu. V analytické části je provedena analýza marketingového mixu knihovny a role elektronických zdrojů v něm. Projektová část obsahuje návrh marketingové kampaně …more
Abstract:
The theme of the thesis is the creation of a marketing campaign to promote the use of electronic resources accessible through the library at Tomas Bata University. The theoretical part contains a description of electronic resources, the operation of libraries, and their marketing. In the analytical part of the marketing mix analysis is performed and the role of library electronic resources in it. Project …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 8. 2013
Accessible from:: 12. 8. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Švarcová, Zuzana. Marketingová kampaň na podporu užívání elektronických zdrojů zaměřená na studenty Univerzity Tomáše Bati. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing