Marketingová kampaň na podporu užívání elektronických zdrojů zaměřená na studenty Univerzity Tomáše Bati – Bc. Zuzana Švarcová
Bc. Zuzana Švarcová
Diplomová práce
Marketingová kampaň na podporu užívání elektronických zdrojů zaměřená na studenty Univerzity Tomáše Bati
Marketing Campaign to Promote the Use of Electronic Resources Aimed at Students of Tomas Bata University
Anotace:
Tématem diplomové práce je tvorba marketingové kampaně na podporu užívání elektronických zdrojů přístupných prostřednictvím knihovny Univerzity Tomáše Bati. Teoretická část obsahuje popis,elektronických zdrojů, fungování knihoven a jejich marketingu. V analytické části je provedena analýza marketingového mixu knihovny a role elektronických zdrojů v něm. Projektová část obsahuje návrh marketingové kampaně …víceAbstract:
The theme of the thesis is the creation of a marketing campaign to promote the use of electronic resources accessible through the library at Tomas Bata University. The theoretical part contains a description of electronic resources, the operation of libraries, and their marketing. In the analytical part of the marketing mix analysis is performed and the role of library electronic resources in it. Project …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2013
Zveřejnit od: 12. 8. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠVARCOVÁ, Zuzana. \textit{Marketingová kampaň na podporu užívání elektronických zdrojů zaměřená na studenty Univerzity Tomáše Bati}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/2lf73i/.
Jak správně citovat práci
Švarcová, Zuzana. Marketingová kampaň na podporu užívání elektronických zdrojů zaměřená na studenty Univerzity Tomáše Bati. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané firmy
Adéla Pukowiecová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková -
Propagace rychlostní kanoistiky: marketingový mix
Jana Zetek -
Komunikační mix na sociálních sítích
Radek Lunda -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový mix ve finančních službách
Monika Horčíková -
Komunikační mix Komerční banky, a.s.
Jakub Rákosník