Bc. Zuzana Švarcová

Diplomová práce

Marketingová kampaň na podporu užívání elektronických zdrojů zaměřená na studenty Univerzity Tomáše Bati

Marketing Campaign to Promote the Use of Electronic Resources Aimed at Students of Tomas Bata University
Anotace:
Tématem diplomové práce je tvorba marketingové kampaně na podporu užívání elektronických zdrojů přístupných prostřednictvím knihovny Univerzity Tomáše Bati. Teoretická část obsahuje popis,elektronických zdrojů, fungování knihoven a jejich marketingu. V analytické části je provedena analýza marketingového mixu knihovny a role elektronických zdrojů v něm. Projektová část obsahuje návrh marketingové kampaně …více
Abstract:
The theme of the thesis is the creation of a marketing campaign to promote the use of electronic resources accessible through the library at Tomas Bata University. The theoretical part contains a description of electronic resources, the operation of libraries, and their marketing. In the analytical part of the marketing mix analysis is performed and the role of library electronic resources in it. Project …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2013
Zveřejnit od: 12. 8. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Švarcová, Zuzana. Marketingová kampaň na podporu užívání elektronických zdrojů zaměřená na studenty Univerzity Tomáše Bati. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing